Selasa, 01 Januari 2013

[Translation] 2013.01.01 D☆DATE Blog

明けまして、おめでとうございます。
瀬戸康史です。

皆さんは2013年になる瞬間、何をしていましたか?


2013年になる瞬間、僕は寝ていました。
気が付いたら2013年が始まっていた(笑)





いや~。
本当に皆さん、昨年はありがとうございました。

昨年僕は、役者としても、アーティストとしても様々な表現をさせて頂きました。
その中で関わったスタッフ・キャストの皆さんとの出逢いも素晴らしく、瀬戸康史自身としても成長できましたし、世界が広がりました。

ひたすら感謝感謝。

今まで以上に自分を客観視できるようになったというか、どこか冷静に周りの空気を読み、更に厳しく自分を分析できるようになったのかもしれません。

スタッフさんだけの飲み会に参加したり、1人旅をしたり、日本の伝統芸にふれたり...



今年も、自分で実感できるくらい世界を広げられたら最高です。

皆さん、今年もどうぞ宜しくお願い致します。




ブログのタイトルも今年から、少し変えてみようと思います。

http://ameblo.jp/d-date-official/entry-11439837528.html



New Year, congratulations. I'm Koji Seto. Moment to be in 2013, what did you have about you? Moment to be in 2013, I was sleeping. (Laughs) 2013 I had begun to notice - no. Ladies and gentlemen, Thank you for last year. I Last year, I was allowed to express a variety of as an actor, but also as an artist. Also met with the staff wonderfully cast everyone who was involved in it, I was able to grow themselves as Koji Seto, spread the world. Thank intently. I mean you can now view yourself objectively than ever, calmly reading the air around somewhere, you might have been able to analyze myself more severely. And participate in staff meetings Mr. drinking only, or to travel alone, or touch the traditional performing arts of Japan. . . 
This year, it is the best was spread around the world can feel yourself. Thank you very much everyone, this year. I think this year, and let's change the title of the blog a little. 

Credit Translation : me (miyamoto_rakko) sorry my english so bad >w<

Tidak ada komentar:

Posting Komentar